فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

غروب...

نمیدونم چرا همیشه غروب جمعه دلگیر هست...!

از بچگی دلگیر بودن این روز و مخصوصا غروبشو حس میکردم... نمیدونم واقعا چه حکمتی هست که دلگیر هست برام.نمیدونم شما هم اینجوری هستید یا نه؟اگه آره بهم بگید پس واقعا چرا دلگیره؟چه کنم بادل تنها چه کنم!

بر خاک بخواب..نازنین تختی نیست              آواره شدن حکایت سختی نیست

    از پاکی اشک های خود فهمیدم                   لبخند همیشه راز خوشبختی نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
محدثه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

آره غروبای جمعه خیلی دلگیرن!

خیلی شعر قشنگی بود!
خیلی خوشم اومد از بیت دومش!


آره دقیقا منم عاشق بیت دومش بودم که گذاشتم

افی گربه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

کلا هر غروبی برا من دلگیره چه جمعه باشه چه روزای دیگه ی هفته.واااای مخصوا کنار دریا هم باشی و غروب رو ببینی.هم زیباست هم دلگیره.همیشه هم غروب منو یاداوره این میکنه که امروزم تموم شد و هیچی نکردم برا ایندم.به خاطره همینه که دلم میگیره چون عمرم داره میگذره و هیچ توشه ای برا اون دنیام جمع نکردم.امان از این زندگی

علی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://hees.blogsky.com

آره داداش غروب جمعه دلگیره!

هـــــــــــــــی خدا!

Alafam یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

منم دقیقا همینطورم...!

حسن جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام.
آره منم دلم میگیره...این نشون میده خدا دلهای بندگان خودش رو به ظهور منجی عالم همیشه امیدوار میکنه.

دقیقا !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد