فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

باران . . .


باران می بارد ...

                

                       صدای چک چک قطره ها

                        میزند ضربه ها

                          بر این دل بی دوا

          








شعر از خودم بود! یدفعه باران بارید، دل منم گرفت، خودتون میدونید که، اصلا باران بعضی اوقات باعث دلگیری آدم میشه.منم این چند مصرع به ذهنم اومد و گفتم.(هرچند ابتدایی بود)


نظرات 9 + ارسال نظر
افی گربه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

خدا عمره ذهنت بده که چند مصرع به ذهنت اومد تا ما بتونیم دوباره پست جدیدی ازت ببینیم.هر چند هم که کوتاه باشه ولی شیرینه.
در پاسخ : نگاه ساکت باران به روی صورتم دردانه می لغزد ولی یاران نمی دانند که من دریایی از دردم به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوت تلخ میگریم

زیبا بود...
بابا حالم خراب بود! کلا اصلا حوصله ی پست گذاشتن نداشتمو ذهنم مغشوش بود...
ایشالا یه خورده فعالیتمو بهتر میکنم
ممنون که سرمیزنی!

محدثه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com


بچچم!!!!


مگه نگفتم ....
ای بابا چه سود!!
قابل شمارو نداشت!

افی گربه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ

بابا ای ایران رو بزن دیگه دلم رفت.این ضبطه خوب نبود و بلدم نبودم که صداهای اضافیه اطراف و حذف کنم و به خاطره همین کیفیتش خوب نشد.دیگه ببخشید.میگم میشه اون لینکه دانلود رو دیگه برداری؟؟؟؟


نبابا اتفاقا خیلی خوب بود!!!.....
نه نمیشه ویرایشش کرد....اما باشه خود کامنت رو پاک میکنم!

محمد جواد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://vatandoost.blogsky.com

راستی افی گربه جان آدرس وبت چی بود؟!
یادم رفت!

افی گربه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

چیزه جدیدی دانشگاهمون درمورده رشتمون نداشته که بخام اپ دیت کنم وبلاگمو ولی بهت میدم
http://bupunjahangardi.blogsky.com

افی گربه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

http://s2.picofile.com/file/7150260107/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86_%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%89.mp3.html
پشیمون نمیشید
فریدون فروغی
اهنگ یعنی این

حتما گوش میدم!

امیـــــر پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

شعر زیبایی بود....!
میگم میخوای تو مسابقات شعر گویی شرکت کنی؟!

قابل شمارو نداشت!
آره!

مرادی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.morady211.blogfa.com

محمد جان سلام وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید پیوند شما را با وبلاگ دنیای ادبیات تبریک عرض می کنم
پویای وبلاگ به این است که از قلم نویسنده اش سیراب شود
هر قلمی سبک خودش را دارد و اینگونه دنیای مجازی ما گلستانی از نوشته ها
می شود که عطرش روح خسته خوانندگانش را به وجد می اورد
سعی و تلاش شما را در ایجاد این باغ پر گل قدر دانسته و وظیفه خود دیدم تا برای
ایجاد انگیزه و بالا بردن روحیه پر روحتان چند کلامی به یادگار بگذارم
به امید آن روز که قلم شما چون اندیشه شما پخته شود و این ممکن نیست مگر در مطالعه آثار ادبی دیگران
درود و بدرود[گل][گل]

سلام عرض میکنم خدمت شما آقای مرادی استاد ادبیات پرارزش بنده
بسیار از شما سپاس گذارم که به وبلاگ بنده سر زدید و دیدگاه زیبای خودتونو به یادگار گذاشتید و همچنین از راهنمایی شما سپاس گذاری میکنم و مطمئن باشید که از این پس سعی میکنم که قلمم رو هم بهتر کنم
باسپاس از شما

سیامک نصیحتی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://shivar.org

با درود و سپاس
وبلاگ گردشگری شیوار کوهستان خدمات بسیار متمایزی در زمینه ایرانگردی و سایر خدمات گردشگری ، بالاخص در عرصه طبیعت گردی ارایه مینماید.
از آنجاییکه فعالیت در راستای شناساندن جاذبه های ایران چه به ایران و ایرانیان و چه به گردشگران برون مرزی از اهداف و آرزوهای ما می باشد ؛ لذا تبادل لینک و کسب اطلاعات جامع تر برای کاربران وب ، همکاری گروههای مختلف را می طلبد.
باعث امتنان خواهد بود در صورت رضایت شما دوست گرامی این تبادل لینک صورت گیرد.شیوار کوهستان مشتاقانه منتظر دریافت لینک شما خواهد بود. لینک اینجانب : www.shivar.org به نام تورهای طبیعت گردی شیوار کوهستان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد