فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

مستند یادمان جاویدان

ساخت،میکس و گردآوری : محمد جواد محمدی

نظرات 9 + ارسال نظر
امـــیر شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

ایییییول داداش عجب چیز باحالی شده...
ایول خیلی از مستند خوشم اومد
در ضمن ایکاش یه صدایی میذاشتی اما همینطوری هم خیلی خوبه
در ضمن اون حرفایی رو که مربوط به ذوالقرنین بود رو که زدی کلی حال کردم
هزار آفرین....عالی بود!
موفق باشید!

بسیار ممنونم.بسیار منو خوشحال کردی که دیدگاهتو بیان کردی!
سپاسگذارم

Mohammad یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

ایول دمت گرم داداش.....آفرین...هزار آفرین
بسیار مستند مفیدی بود
من لذت بردم!

افی گربه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

منم مثله همیشه یه نظر قبل از گوش کردن میدم که تشکره از زحمتای خیلی خیلی زیادی که برای ما و کشورت میکشی و نظره دومی هم انتقاد یا نظر در مورده پستت.
اینکه میگم خوبه از ته دل میگم و ظاهری نیس و میدونم که کارت حرف نداره و بخاطر ه همینه که اول تشکر میکنم و یه وقت فکر نکنی که تشکرام الکیه ها!!!!!!
موفق باشی

بسیار ممنونم بابت نظراتی که میدی!
شما خیلی لطف داری و من اینو کاملا درک میکنم و نهایت سپاسگذاری رو ازت دارم.من هرکاری میکنم خدمت و کلفتی مردم ایران و خود ایران هست و بس و از شما هم بخاطر روحیه هایی که به بنده میدید سپاسگذارم!

نسلی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

خیلی عالی بود افرین
میدونی کم کم دارم بهت حسودی میکنم
از اینکه برای فهماندن واقعیت به مردم زحمت میکشی واقعا سپاسگزارم
بدون تو یانی یه فرد بزرگ هستی عشق خودمی محمد جون
تازگیا خواب کوروشو ندیدی به جون خودم خیلی ازت خوشم میاد
افرین

ممنونم
دست پرورده ایم
منم بخاطر روحیه هایی که بهم میدی سپاسگذارم ازت!
بازم ممنون بزرگی از خودتونه ( یانی شانسی شانسی بوسیله ی من بزرگ شد)

نه ولی دارم ورد میخونم خوابشو ببینم! من بجون خودم عاشقت محمد جان
ممنونم

sajad دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

خیلی زیبا مفهمومی و قشنگ بود
تشکر جوادجان

حس سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

عالی بود

قابل شمارو نداشت

محدثه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

محمد وقتایی که میام اینجا میبینم چیزی گذاشتی ک با دیال آپ کاریش نمیتونم بکنم،دلم میخواد خفت کنم!
البته با عرض پوزش!

شمل لطف داری

افی گربه یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

اخر من وقت کردمو این مستند زیبایی رو که زحمت کشیدی و ساختی رو نظاره کردم.از همه نظر عالی بود و اهنگشم خیلی دوس داشتم.مفید و ارزشمند.دسست طلا

لطف داری......قابل شمارو نداشت!
نه موسیقیش نه متنش نه چیز دیگری!
پیشکش!

نسلی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ

باور کن محمد جواد هر موقع که دلم میگیره میام اینجا تا دلم باز بشه
عجب مستندی
واسه ی خودش یه انقلابه
شماره ی بعدیشو جون هرکی که دوست داری بساز

ما چاکرتیم داداش!
بابا خجالتم نده
چشم!
ایشالا یه مستند دیگه میسازم ولی اون مربوط به سفرم هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد