فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

ایام شهادت مولا امیر المومنین تسلیت باد!

http://s2.picofile.com/file/7120034187/762n37c22jxb74dhrcho.jpg

باسلام و درود خدمت دوستان گرامی

همونطور که میدونید ایام شهادت مولا امیر المومنین هست و همراه اون شب های پرفیض قدر...

امیدوارم که بتونم در این شب ها بهترین عبادت رو در درگاه خداوند انجام دهم

ضمن این بنده مطلع شدم که یکی از اعضای تالار بیداری اندیشه به رحمت خدا پیوسته و شهید شده است.وبلاگ این شهید بزرگوار رو لینک کردم .وبلاگی که ایشون زمانی که در قید حیات بودند در آن نویسندگی میکردند.

ادامه مطلب ...

امان از دست این ...!

سلام

حتما میگید چرا عصبانیم؟خوب الان واستون میگم:

منو و بروبچه های گروه مدافعان تاریخ قراره یه مستندی بسازیم بنام "ردپای تاریخ"؛خوب واسه اینکار من قرار بود یه نرم افزار دانلود کنم که کلا روی هم رفته 300 مگابایت حجمش بود791821_781921_Laie_45.gif

البته جداش کرده بودن...یعنی یدونه صد مگابایتی یدونه دیگه هم صد مگابایتی و یدونه 63 مگابایتی!

صد مگابایتی اول رو پریروز دانلود کردم364321_LaieA_028.gif

و موند صد مگابایتی دوم و شصت مگابایتی موند واسه دیروز

واسه اینکار تصمیم گرفتم یدونه نرم افزار مدیریت دانلود دریافت کنم که کلی دنگ و فنگ داشت و حسابی حرصمو در آورده بود600020_scratch_one-s_head.gif

آخرشم تونستم این مدیریت دانلود رو راه بندازم.....

رفتم سراغ صدمگابایتی دوم که ماشالا ماشالا دو ساعت و نیم طول کشید848120_ireful.gif

حدود ساعت نه و نیم دیشب صد مگابایت دوم هم دانلود شد و رفتم سراغ 60 مگابایت.....از شانسم سرعت اینترنت فجیع اومد پایین587020_JC_pokerface.gif اما بالاخره فایل دانلود شد اما بگید ساعت چند؟؟؟ساعت 12 و نیم شب دانلود شد ...منم که یه چشمم طرف تلویزیون (بازی پرسپولیس-سرچشمه) بود یه چشمم هم به این سیستم58607_wacko.gif

خلاصه همه ی فایلا دانلود شدن و من اونارو استخراج کردمو رفتم واسه نصب نرم افزار79191_connie_mini_foxv.gif

نرم افزار دانلود شد و کرکش هم کپی کردم و رفتم تا نرم افزار رو اجرا کنم که ییهو!!!!!!!،ارور داد464519_t2.gif

دراینجا بود که میخواستم کامپیوترو داغون کنم تا دل خودم خنک بشه33641_connie_jail.gif

اما دلم سوخت و بیخیالش شدم....الانم کلی سعی میکنم این درست بشه اما نمیشههههههه

اه ...اینم از شانس ما305320_JC_thinking.gif

کفرم در اومده بخدا

شما میگید چیکار کنم؟!

صبر به اتمام رسیده!

یه سه - چهار هفته ای از شروع لیگ برتر میگذره و تیم ها دارن برای کسب امتیاز باهم دیگه رقابت میکنن.در این میان تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر از همه ی تیم ها جنجالی بوده و اتفاقاتی درش رخ داده که نگاه خیلی از رسانه هارو بسوی خودش جلب کرده!

من خودم پرسپولیسی هستم.دیشب (یعنی سه شنبه 25 مرداد) داشتم بازی پرسپولیس-مس سرچشمه رو نگاه میکردم.خوب پرسپولیس نتونست ببره.اما همه ی شما میدونید که هواداران پرسپولیس توی این چند هفته اعتراض هایی رو انجام دادن که به ضد آقای استیلی بوده.از نظر من اینکار بسیار ناپسند هست چون هنوز اول فصل هست و چیزی معلوم نیست...

خوبه یه سال پیش رو یادشون بیارن که اعلامیه میخوندن برای آقای دایی که از پرسپولیس بره.حالا اومدن دارن آقای دایی رو تشویق میکنن که به پرسپولیس برگرده...

میدونید این دقیقا مثل چه زمانی هست؟دقیقا مثل اون موقعی هست که "صبح میگفتن درود بر مصدق،و عصر مرگ بر مصدق"!

من که خودم پرسپولیسی هستم چنین اعتقاداتی ندارم و معتقدم که باید به استیلی زمان داده بشه تا بتونه تیم رو جمع کنه...این اعتراضات بد تر روحیه ی تیم رو خراب میکنه!!!!

پس پرسپولیسی ها!!

بهتره بجای اینکه روحیه ی تیم رو خراب کنیم بیایم تشویقش کنیم تا تیم بتونه خودشو جمع کنه

استیلی وقت لازم داره

همین!

هفت پند برای تامل


هفت پند مولانا


1-در بخشیدن خطای دیگران مانند شب باش

2-در فروتنی مانند زمین باش

3-در مهر و دوستی مانند خورشید باش

4-هنگام خشم و غضب مانند کوه باش

5-در سخاوت و کمک به دیگران مانند رود باش

6-در هماهنگی وکنار آمدن با دیگران ماننددریا باش

7-خودت باش همانگونه که مینمایی

 

پس از تعمق در این ۷ پندبه این کلمات یک بار دیگر دقت کن.

شب‌،زمین‌،خورشید،‌کوه،‌رود،‌دریا،‌انسان

 

زیباترین آفریده های پروردگار ...

اخلاق ناصری


آدمی باید بسیار نگوید و سخن دیگری به سخن خود قطع نکند و هرکه حکایتی یا روایتی کند و او بر آن واقف باشد،وقوف خود بر آن اظهار نکند،تا آنکس آن سخن به اتمام رساند و چیزی را که غیر از او پرسند،جواب نگوید.اگر سوال از جماعتی کنند که او داخل آن جماعت بود،بر ایشان سبقت ننماید و اگر کسی به جواب مشغول شود و او بهتر جوابی از آن قادر بود،صبرکند تا آن سخن تمام شود،پس جواب خود بگوید بر وجهی که در متقدم طعن نکند و در محاوراتی که به حضور او میان دو کس رود،خوض ننماید و اگر از او پوشیده دارند،استراق سمع نکند و تااو را باخود در
آن مشارکت ندهند،مداخلت نکند.

اخلاق ناصری،خواجه نصیرالدین توسی