فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

خسته شدم ....

خسته شدم...

از این همه تباهی

از این همه بدبختی

از این همه گناه

از این همه بی احساسی ، از این همه بی منطقی ، از این همه بی مهری

میدونم همه ی شما از اینکه یکی تو وبلاگ درد و دل کنه خسته شدید. اما نمیتونم اینکارو نکنم.اینجوری از درون خالی میشم.اما درد و دلم مثل این درد و دل های کلیشه ای نیست.نه من عاشقم نه چیز دیگری.البته چرا، من عاشقم! اول عاشق خدای خودم و بعد عاشق ایرانم! الان خیلی آشفته هستم ....انقدر آشفته که هنوز نرفتم سراغ درسم!خیلی دنیا و جامعمون بهم ریخته...خیلی بد شده...هیچی جای خودش نیست!

یکی منطق داره،دانش داره، عقل داره، اما احساس نداره

یکی سرشار از احساس هست اما بدون منطق و عقل هست

یادمه دکتر شریعتی در همین رابطه یه چیزی میگفت که بسیار زیبا بود اما الان یادم نیست! یکی دم از دینداری میزنه اما در خیلی موارد به گفته ی دین عمل نمیکنه.یکی هم که بی بند و بار هست و اصلا نمیدونه دین چیه...

هیچی جای خودش نیست!دیگه خبری از اون جامعه ی ایده آل ایرانی نیست.دیگه خبری از مهر ومحبت نیست.انقدر وضعیتمون بد شده که هموطنمون رو دشمن میشناسیم! دیگه اون وحدت نیست...


نمیدونم چه حکمتی تو کار خدا هست که هرچقدر در راه اون قدم میذارم و پیش میرم،وضعیتم اسف بار تر و سختتر میشه.خودش میدونه بخاطر خودش از چه چیزهایی دل کندم  و چقدر ناسزا شنیدم.میترسم کمر خم کنم و صورتمو بالا بگیرمو بگم : خدایا!!!! آخه چرا من؟!

خیلی سعی میکنم از کار خدا و حکمتش ناراحت نشم.امیدوارم خودش کمکم کنه.ایکاش همه به گفته هاش عمل میکردن تا هیچکسی (نمونش من) از زندگی خسته نشه.


پانوشت : مهدی کجایی؟چرا نمیای؟منتظرتم!زود بیا!زود زود! هیچی نشده خسته شدم

پانوشتی دیگر : در نا امیدی بسی امیدی است                پایان شب سیه سپید است

امیدت رو از دست نده ای بشر!

نظرات 5 + ارسال نظر
افی گربه یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

هییییییییییی امان از این زمان زمانی که دیگه برد توان از این زبان

Alireza دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ

محمد جواد جان
خوشحالم که می تونی اینقدر روشن وضعیت ایران رو درک کنی
ولی لازمه دوستانه بهت بگم زیاد در مسائل خرد نشو
آنچه به دست من و شما قابل تغییر نیست فرهنگ بسیار غیر انسانی و شرم آور کنونی در جامعه ماست
با این حال دوست ندارم این طوری بینمت
بنابراین بهتره در این شرایط نگران فرهنگ کلان نباشیم و بکوشیم جمع های دوستانه و محبت آمیز متشکل از مردمان فهیم جامعه ایرانی که کم هم نیستند را بیشتر در یابیم
البته نمی دونم تونستم جان مطلبو ادا کنم یا نه
دیگه نبینم از این پست های منفی بزنی ها
قربانت علی رضا

سلام علیرضا جان
بسیار ممنونم بابت این نصیحت دوستانت
میدونم من خودم هم با پستهای منفی مخالفم اما واقعا اعصابم بهم ریخته بود و نمیتونستم این پست رو نزنم
البته اولش هم گفتم که نمیخوام موج منفی بدم
اما باز هم معذرت
باهات کاملا موافقم
چشم
حتما

noogina پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://noogina.blogfa.com

به به
از این طرفا؟

Mohamad جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://funpress.ir

عالی بود محمد جان!

به به....داش محمد عزیز
صفا آوردی داداش
ممنونم که سر زدی

8 شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

دردما را نیست درمان الغیاث........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد