فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

میهن کست - شماره سوم

میهن کست 3 هم بالاخره ساخته شد.دیروز قرار بود منتشر بشه اما متاسفانه بنده نرسیدم که ضبط کنم و دیر شد دیگه.موضوع این شماره مربوط میشه به ایران و تاریخ ایران که فکر کنم برای خیلی از شما ها جذاب باشه.البته این شماره مدتش بیشتر از شماره های قبلی هست.که این نشون میده من و امین کنترات برداشتیم وداریم میریم جلو و اصلاهم حواسمون به حجم نیست

خوب بگذریم.....میریم سراغ شماره ی سوم میهن کست :


دانلود پادکست با کیفیت بالا (HQ)

لینک دانلود


دانلود پادکست با کیفیت پایین (LQ)

لینک دانلود 1

لینک دانلود 2


پخش آنلاین



نظرات 7 + ارسال نظر
امین جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ http://motehavvvelin.mihanblog.com/

اول ........................
خسته نباشی عزیز ...

شما هم همینطور امین جان

محمد دوستی نیا (نسلی) جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

نسبت به شماره های قبلیش خیلی بهتر بود افرین

بهتره خبرهای ناب رو بذارین مثل : دستاوردهای هخامنشیان در چشم پزشکی و تولید چشم مصنوعی (البته نمیدونم باید تحقیق کنین)

و تا حالا از هنر هیچی نشنیدم توی کاراتون (جون من رو این قضیه بیشتر کار کنین)
اصلا میدونستید نواهای ایرانی یه جور پاک کننده ی روحه ؟ اره یعنی عبادت خدا
یا چرا نقاشی ما و بناهای ما و حتی موسیقیهای ما به شکل دوار گونه (دایره ای) هست ؟ چون در دایره نفوذ شیطان ممکن نیست کسانی که جن گیر هستن میدونستی که بهترین جا واسه جن گیری کجاست ؟ خوب معلومه ، وسط اهرام مصر چون به شکل مثلث هستند
تمام زندگی غربیها به این شکله نه فقط موسیقیشون همین معماریشونو نگاه ... همش مثلث و مربع در بناهاشون موج میزنه و اصلا دایره ای نیست
درباره ی معماری اسلامی که حتی قبل از اسلام هم در ایران رواج داشت میتونید صحبت کنید
پس در شماره ی بعدی امیدوارم فقط روی یه موضوع کار نکنین
راستی از افغانستان نمیخواین اطلاعات بذارین تو مجموعتون ؟
اخه به نظر من جزعی از ایران هست
اگه فرهنگسازی کنین که افغانستان یه کشور با فرهنگ هست به نظر من از اطلاعات تاریخ ایران هم ارزشش بیشتره
چون واقعا هیچ کس نمیدونه که مولانا در اصل افغانی هست ولی در اون زمان افغانستان جزعی از ایران بوده و هنوزم هست

خوب نسلی جان نظرات شما جای تقدیر داره اما...!
این چیزایی که گفتی خیلی تخصصی هست و ما وقتشو نداریم!اما سعی میکنیم مطابق خواسته های شما و دیگر دوستان عمل کنیم
باسپاس

مصطفی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

آفرین... دارید راه می افتید ولی کاش یه موضوع واسه این شماره می گذاشتید
خبرها خوب بود
ترانه احسان بسیار خوب
انتخاب شعر و خوندن اش بهتر شده

موضوع که انتخاب شده بود!!!!
" ایران و تاریخ"
قابل به شما
ترانه احسان هم قابل شمارو نداشت
بازم قابل شمارو نداشت

Alafam شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

موسیقی های متن خیلی خیلی بهتر از شماره های قبلی بود.واقعا شاد بود.موضوع هم بسیار خوب بود .من یکی که طرفدار موضوعاتی از جمله همین تاریخ هستم.
ترانه ی احسان خواجه امیری بسیار خوب بود من که خوشم اومد.از این ترانه ها بیشتر بذارید!
میکستون فقط وفقط برای کامپیوتر خوب بود واسه گوشی خوب نبود!البته واسه گوشی هم خوب بودا اما با هندزفری که گوش میدی تفکیک صدا میکنه و برخی مشکلات ظاهر میشه که بازم مشکلی نیست چون خیلی از کامپیوتر گوش میکنن
دیگه چی بگم؟آهان بخش امین آقا هم بسیار خوب بود فقط ایکاش طنز رو بهتر و خودمونی تر میخوند یخورده خشک بود.اما واقعا حرکت جالبی رو انجام دادید.منتظر شماره های بعد هم هستیم

بله من خودم هم متوجه این مشکل شدم
بسیار ممنونم از لطفت

افی گربه شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

مرسی از زحمتاتون

خواهش میکنم

افی گربه شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

دمت گرم که اولشو با موسیقی سنتی جنوب شروع کردی.
مواظب باش به درسات برسی و خدایی نکرده به نمراتت لطمه ای وارد نشه.امین و محمدجواد عزیز واقعا دستتون درد نکنه.این سری خیلی عالی تر شده بود و من هیچ مشکلی پیدا نکردم .منتظره شماره ی بعدی هستم.خستگی از تنم بیرون رفت

شما لطف داری
این وظیفه ی من و امین هست
بسیار سپاسگذارم که نظر میدید و مارو همراهی میکنید
باسپاس

mhm5076 یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام .

ایول . از این شماره خیلی خوشم اومد . لذت بردم .

خسته نباشی محمد جواد جان

راستی امین خودمونی یادم رفت . خسته نباشی امین جان

لذت بردیم .

امین جان آیتم طنز سری پیس خیلی قشنگ بود . خیلی خندیدم . ممنونم ازت .

محمد جواد جان خسته نباشی .

فقط نمی دونم چرا این شماره یوخده کم بود

انشالله شماره شماره بعدی اعتراض داره دیگه ؟

حیف شد این شماره نداشت اعتراض .

ممنون از جفتتون .

خسته نباشید

بسیار ممنونم اصلا قابل شمارو نداشت
بخاطر دیدگاههاتون ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد