فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

پادکست هفتگی وبلاگ



باز هم سلام. همونطور که قول داده بودم قرار بود چند آیتم جدید به وبلاگ اضافه کنم.یکی از این آیتم ها "پادکست" میباشد که بصورت هفتگی و هر پنجشنبه در اختیارتان قرار میگیرد.آیتم دیگری هم در نظر دارم که آیتم نیست اما توی وبلاگ من از مطالب جدید به شمار میاد واون داستان هایی هست که نویسندش خودم هستم و در وبلاگ قرار میدم.در این پست میخوام در مورد پادکست هفتگی وبلاگ براتون توضیح بدم.این پادکست "میهن کست" نام دارد و هر پنجشنبه بجز روزهای ماتم در اختیارتان قرار میگیرد.این پادکست دارای بخش های مختلفی هست که چندتای آنها را نام میبرم:
1- بررسی مهم ترین اتفاقات هفته
2-پندها و اندرزها و سخن بزرگان                                                                                    
3-نکته ی روز
4- موسیقی
5- طنز
6- تحلیل هفته-اعتراض
و ...
بخش های دیگری هم وجود دارند که دیگر نام نمیبرم البته یه بخش هم مربوط به بررسی تاریخ ایران هم هست که امیدوارم براتون جالب باشه...خلاصه امیدوارم که این آیتم بتونه رضایت شما رو جلب کنه.البته باید اینو بگم که هر شماره از پادکست موضوع خاصی رو دنبال میکنه و تمامی این بخش ها که در پادکست خواهند بود،در چهارچوب اون موضوع دنبال میشوند.پس منتظر باشید...

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

بابا تو دیگه کی هستی
اصلا وقت میکنی به پادکست برسی؟
60 تا کار داریا
اما منتظرم امیدوارم خوب و جالب باشه
موفق باشی داداش

ممنونم برار!

آلافام یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام
ببخشید انقدر دیر به دیر سر میزنم سرم یه خورده شلوغه
ایول پس پادکست هم راه افتاد
منتظرشم........ممنون بابت زحماتت
موفق باشی

بسیارسپاسگذارم

دستگاه رفع چین و چروک و صاف کننده صو یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://tebkala.com/ads/fa/14/392/864

دستگاه میکرودرم رفع کننده چین و چروک،صاف کننده و سفید کننده صورت بطور دائمی با ارائه مدل های متنوع خانگی و مطبی
دارای تاییدیه و استاندارد وزارت بهداشت ایران-با دوسال گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش بصورت مادام العمر توسط شرکت طب کالای نوژان
تلفن تماس جهت مشاوره یا خرید حضوری و یا پستی دستگاه:02188912302-02188912301 همراه : 09196218617
محصول دیگر:دستگاه درمان دائمی عرق زیر بغل ،عرق کف دست ،عرق پا،و بوی بد عرق بدن(این دستگاه مانع تجمع باکتری هایی که موجب بوی بد عرق بدن می شوند می گردد.
همچنین دوستانی که مایل به بازاریابی این محصولات برای شرکت تولید کننده می باشند با شماره های (فوق)دفتر فروش شرکت طب کالای نوژان تماس حاصل فرمایند
www.tebkala.com
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا لینک این آگهی را کلیک فرمایید

اینم یارو هم دیوانست ها

علی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://hees.blogsky.com

سلام !
زیارت قبول!

ممنون

افی گربه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

استعداد اینجا هست و ما دنبالش میگشتیما.دستت درد نکنه.خداییش خیلی برامون زحمت میکشی.من که هر وقت بتونم میام و سر میزنم.مهر هم که نزدیک و محمد جوادمون هم پرکار.ببینیم تو مدرسه بازم به ما میرسه یا نه!!!!!!!!!
مواظب خودت باش ندزدنت

نه بابا زحمت چیه وظیفمه این چه حرفیه.....ممنونم که ازم حمایت میکنی
خییییییلی لطف داری

noogina یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://noogina.blogfa.com

oooooooooooooooOOOOOOOOOoooooooooooo
che khob.............!
movafaghbashi dost aziz...........!

سلامت باشید...!
امیدوارم بتونم رضایت شمارو جلب کنم

Roya.k دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

سلااااااااااام
خیلی خوبه اینجوری منتظر داستانت هم هست داداشی.
ببینم چه میکنیا
راستی از "ردپای تاریخ" چه خبر؟

خیلی ممنون
از ردپای تاریخ هم سلامتی

افی گربه دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

یه سایت جدید پیدا کردم که خیلی خیلی برام مهمه.نمی تونم بگم چیه ولی تا فردا که هستم زودی ان شو تا سایتو بهت بدم

من هرکاری میکنم آن نمیشه
تو بخش تماس با ما واسم بفرست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد