فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

سلامی دوباره

بازهم سلام عرض میکنم خدمت دوستان گرامی

خوب بالاخره مشهدمونم رفتیم و برگشتیم.و خدا رو سپاس که با دست پر هم برگشتم.برای همه  کسانیکه  التماس دعا داشتن هم دعا کردم و امیدوارم دعام مستجاب بشه.هیچی نشده دلم واسه اونجا تنگ شد.خیلی فضای روحانی جالبی داره ...اگه خدا بخواد یه روز همگی باهم میریم

خوب خلاصه بگم که حسابی جای همتون خالی بود.رهبر هم که باما هماهنگ بود اومده بود غبار روبی البته بگما دلم هم براتون تنگ شده بود.راستی امروز هم بازی پرسپولیس - استقلال هست که ایشالا پرسپولیس میبره...

دیگه چیزی ندارم بگم فقط میگم منتظر یه سری آیتم های جدید باشید که میترکونه

فعلا خدا نگهدار

نظرات 11 + ارسال نظر
امیر جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام
ببخشید یه مدت نبودم
چرا نگفتی میری مشهد؟
اما امیدوارم منو هم دعا کرده باشی
حالا بگو ببینم فتنه چه آیتم هایی؟

بماند

Roya.k جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

ایول منتظرم

حاج معین جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ http://mastazgoleyas.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
راستش نمیدونستم وب داری در غیر این صورت زودتر بهت سر میزدم.
زیارتت هم قبول باشه.
ما رو که تو مشهد دعا نکردی تو نماز روزه هات دعامون کن.
التماس دعا

فکر کنم شما از بچه های مشاور 41 باشید اگه اشتباه نکنم
باشه حتما دعاتون میکنم

noogina شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://noogina.blogfa.com

نه نه..................نشد اومدیو نسازی محمد جان.........
استقلال تیم است و دیگر تیم های پایتخت تیم نیستن............
فقط استقلال قهرمانو عشقه................
زیارت قبول باشه..............!
دعا که یادت نرفته؟سوغاتی چی؟

6 تاییاش
ممنونم
نه اصلا یادم نرفته همتونو از جمله شمارو دعا کردم

محدثه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

میبینم که استقلال برد و....

حاج معین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://mastazgoleyas.blogfa.com

نههههههههههه
من از اعضای انجمن والا موزیک هستم
موفق باشی

آهان
بله
خوشبختم
شما هم همینطور
به وبتون هم سر میزنم

افی گربه شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سیلام به داداشی.به خاطره باخت پیروزی ناراحت نباش.دیروز شیراز بودم و تو پارک ازادی.وقتی هم استقلال گل دوم زد تو رستوران بودیم که خیلی صحنه ی خنده داری بود.حتی پلیس راهنمایی راندگی هم اومده بود داخل رستوران بازی رو نگاه میکرد.منتظرتیم

سووووووولام
هی دست رو دلم نذار که خینه

افی گربه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

وای محمد جواد چه اهنگه قشنگی من تازه بهش گوش دادم.حرف نداره.قول بده برام بفرستیش.نمیدونی چقدر دوسش دارم.بازم مرسی

خواهش میکنم اما کدوم آهنگ ؟

افی گربه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

اهنگه منو برد به دوران کودکیم که هایدی نگاه میکردم.واقعا ازت ممنونم.خیلی احساس خوبی دارم

کدوم آهنگ؟؟؟؟؟!

افی گربه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

همین اهنگی که رو وبلاگت هست دیگه.با جی میل ان شو اگه میتونی

آهان
قابل شمارو نداشت

noogina یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://noogina.blogfa.com


tasliat migam bakht tim azizetono..........

منم برد تیمتونو بهتون تبریک میگم...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد