فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

ایام شهادت مولا امیر المومنین تسلیت باد!

http://s2.picofile.com/file/7120034187/762n37c22jxb74dhrcho.jpg

باسلام و درود خدمت دوستان گرامی

همونطور که میدونید ایام شهادت مولا امیر المومنین هست و همراه اون شب های پرفیض قدر...

امیدوارم که بتونم در این شب ها بهترین عبادت رو در درگاه خداوند انجام دهم

ضمن این بنده مطلع شدم که یکی از اعضای تالار بیداری اندیشه به رحمت خدا پیوسته و شهید شده است.وبلاگ این شهید بزرگوار رو لینک کردم .وبلاگی که ایشون زمانی که در قید حیات بودند در آن نویسندگی میکردند.

1-راستش بنده مدتی بود که دیگه به تالار بیداری اندیشه نمیرفتم چون حرف هایی که توی تالار میزدن با عقاید من متضاد بود حسابی اعصابمو خورد میکرد.یه دوماهی نرفتم.اما سه روز پیش تصمیم گرفتم یه سری به تالار بزنم و متوجه شدم که یکی از اعضای تالار بیداری اندیشه به رحمت خدا رسیده اند و شهید شدند.در تالار نام کاربری ایشون "سوشیانس"بود.سوشیانس نام موعودی هست که در اوستا به آن اشاره شده است. از قرار معلوم خانم "محیا داوودیان" بتازگی به دین اسلام گرویده بودند و پس از ایمان آوردن به اسلام، تصمیم گرفت که برضد وهابیت بجنگه.اما خبر رسید که افرادی وهابی با تصادفی ساختگی ایشون رو راهی کما کرده و سپس به شهادت رسوندند..از خداوند درخواست رحمت بی انتها برای این بانو رو دارم.بانویی که اگر تصادف نمیکرد چندروز بعدش مراسم ازدواجشون بود.اما الان دیگه جاش پیش خدا خوبه خوبه و ما موندیمو روه سیاهیمون....ای خدا

امیدوارم خانوم محیا برای ما هم در درگاه حق دعا کنه تا مسیر زندگی رو بخوبی بگذرونم.در ضمن وبلاگ این شهید رو لینک کردم حتما سر بزنید.!!!

روحش شاد


2-امسال اولین سالی بود که روزه میگرفتم و ماه رمضون امسال بسیار خوب بود و چقدر هم زود گذشت،انقدر زود گذشت که حتی نفهمیدم الان توی شب های قدر هستیم.از اون طرف هم شهادت حضرت علی (سلام خدا بر او) میباشد. امیدوارم بتونم که توی این شبا گناهانمو جبران کنم و از شما دوستان هم خواستارم که برام دعا کنید.

التماس دعا________ یا علی


تمام لذت عمرم همین است.................فقط حیدر امیرالمومنین است

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر (الیاس) شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

شهادت امام علی رو تسلیت میگم
و شهادت خانوم محیا رو هم همینطور
روحش شاد

محدثه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

مارو هم دعا کنین تو این شبا!

حتما
از شما هم التماس دعا دارم

Roya.k شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ

خدا رحمتش کنه بسیار ممنونم

افی گربه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ


okhoda biamorzatesh khoda hameye maro biamorze.va khoda az oonaei ke in bala ro saresh ovordan nagzare.merc mohammad jan.mesle hamishe aali bud

خواهش میکنم آجی قابلت رو نداشت وظیفه بود که این پستو بذارم....منم خیلی ناراحت شدم

ali دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://hees.blogsky.com

سلام
من هم التماس دعا دارم

محتاجیم به دعا

noogina دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://noogina.blogfa.com

بر شما هم تسلیت باد............!
خوشحال میشم اگه بهم سر بزنید.

به به...... خیلی ممنون
باشه حتما سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد