فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

امان از دست این ...!

سلام

حتما میگید چرا عصبانیم؟خوب الان واستون میگم:

منو و بروبچه های گروه مدافعان تاریخ قراره یه مستندی بسازیم بنام "ردپای تاریخ"؛خوب واسه اینکار من قرار بود یه نرم افزار دانلود کنم که کلا روی هم رفته 300 مگابایت حجمش بود791821_781921_Laie_45.gif

البته جداش کرده بودن...یعنی یدونه صد مگابایتی یدونه دیگه هم صد مگابایتی و یدونه 63 مگابایتی!

صد مگابایتی اول رو پریروز دانلود کردم364321_LaieA_028.gif

و موند صد مگابایتی دوم و شصت مگابایتی موند واسه دیروز

واسه اینکار تصمیم گرفتم یدونه نرم افزار مدیریت دانلود دریافت کنم که کلی دنگ و فنگ داشت و حسابی حرصمو در آورده بود600020_scratch_one-s_head.gif

آخرشم تونستم این مدیریت دانلود رو راه بندازم.....

رفتم سراغ صدمگابایتی دوم که ماشالا ماشالا دو ساعت و نیم طول کشید848120_ireful.gif

حدود ساعت نه و نیم دیشب صد مگابایت دوم هم دانلود شد و رفتم سراغ 60 مگابایت.....از شانسم سرعت اینترنت فجیع اومد پایین587020_JC_pokerface.gif اما بالاخره فایل دانلود شد اما بگید ساعت چند؟؟؟ساعت 12 و نیم شب دانلود شد ...منم که یه چشمم طرف تلویزیون (بازی پرسپولیس-سرچشمه) بود یه چشمم هم به این سیستم58607_wacko.gif

خلاصه همه ی فایلا دانلود شدن و من اونارو استخراج کردمو رفتم واسه نصب نرم افزار79191_connie_mini_foxv.gif

نرم افزار دانلود شد و کرکش هم کپی کردم و رفتم تا نرم افزار رو اجرا کنم که ییهو!!!!!!!،ارور داد464519_t2.gif

دراینجا بود که میخواستم کامپیوترو داغون کنم تا دل خودم خنک بشه33641_connie_jail.gif

اما دلم سوخت و بیخیالش شدم....الانم کلی سعی میکنم این درست بشه اما نمیشههههههه

اه ...اینم از شانس ما305320_JC_thinking.gif

کفرم در اومده بخدا

شما میگید چیکار کنم؟!

نظرات 9 + ارسال نظر
Roya.k چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

بابا به اعصاب خودت مسلط باش پیش میاد دیگه

بابا خداوکیلی شورشو در آورده

امیر (الیاس) چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

کلا این محمدجواد اعصاب مصاب نداره

آلافام چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

هههه
متنت خیلی باحال بود حسابی کیف کردم
بامزه بود

بهراد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ

حالا ارورش چیه تا برات درستش کنم...
همونطور که بار ها گفتم...مثلا هکریم!

نه دیگه درست شد

الناز۶۷ پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

خیلی علیه بهت تبریک میگم محمد جواد

ممنونم

افی گربه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

kheili az sheklaka khosham miad makhsoosan age vasate matn bashe.mer30 az zahmatat.kheili webloge khubi shode.nemishe rush ahang bezari ya mosesho aroosaki koni????

باشه حتما یه آهنگ مناسب برای وبلاگ پیدا میکنم

ali پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://hees.blogsky.com

سلام
ممنون که سر سزدی
نگران نباش
تو هم مثل من شانس نداری

خواهش میکنم/
دقیقا

محدثه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

باهاش صحبت کن!!!!!!
شاید درست شد!!!!

noogina یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ق.ظ http://www.noogina.blogfa.com

تازه به این پی بردم که منو شما هم سن هم هستیم.........!
بذام جالب بود!


حالا از کجا فهمیدید؟
حدسی بود؟
یا از درباره ی من فهمیدید؟
....آخ یادم رفت تو فانست بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد