فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

فرزنــــد ایـــــران

به وبلاگ شخصی محمد جواد محمدی خوش آمدید!

زندگی میدان جنگ است!

بعضی موقع میشینم یه گوشه کز میدمو به اتفاقاتی که توی زندگیم افتاده فکر میکنم.هم درمورد اتفاقات خوب و هم درمورد اتفاقات بد زندگیم فکر میکنم و همش تو فکر اتفاقات بد نیستم.به اون زمانیکه از ناحیه ی پا ناقص شدم.به بیماریم. به ...

اه نگم بهتره

تو همین بعضی موقع ها که یه گوشه کز میدم،بخدا میگم ،خدایا آخه چرا من؟چرا من باید اینجوری بشم؟چرا اتفاقات بد زندگیم باید اینقدر مهلک باشه؟! و کلی از این چرا ها...اما یخورده که فکر میکنم میبینم که اصلا حرفم منطقی نیست.چون با این چرا ها نشون میدم که دوست دارم بقیه ی آدما این مشکلات رو داشته باشند.به خودم میگم:خوب هر آدمی هم مشکلی داره نمیشه که تو هم مشکل نداشته باشی چون اینجوری از عدالت خدای خودت خارج شدی.وقتیکه من اینجوری میگم نشون میدم که انسان دوست نیستم چون اگر انسان دوست بودم اینجوری نمیگفتم که بقیه ی آدما به مشکل من دچار بشن.پس منم باید مشکل داشته باشم .وقتی این حرفا رو میزنم به قدرتی دست پیدا میکنم که باعث میشه با مشکلاتم مبارزه کنم.به شما هم پیشنهاد میکنم که بجای اینکه زانوی غم بغل بگیرین و بخدا بگین چرا چرا چرا،بیاید با مشکلات مبارزه کنید.زندگی میدان مبارزست و شما خواسته یا ناخواسته وارد آن شده اید .پس بجنگید تا باقی بمانید!

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر (الیاس) چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

عالی بود اپدیتت ممنونم محمد
آقا راستی چی شد شما نمیخوای واسه گروه اتاق بگیری؟
بابا بگرد پیدا کن اینجوری نمیتونم ادامه بدیما

بذار تو جشنواره برنده شدیم پول دستمون اومد میرم سراغش

آلافام چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

خیلی آپت قشنگ بود ممنون که بهمون هشدار دادی

تیلور چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

باسلام
وبلاگ قشنگی داری خیلی جذابه و واقعا من بهش جذب شدم
ادامه بده که کارت خیلی درسته

المیرا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://gela3.blogfa.com

سلام مطلب قشنگی بود.آدم رو به فکر میندازه.

ممنون

محدثه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

منم همیشه به خدا میگم خدایا چرا من!
آخه خیلی نامردیه که اینهمه اتفاق بد فقط واسه من بیفته!!!
واسم خیلی غیر قابل فهمه!
چرا خدا اینطوری منو آزمایش میکنه!
نمیتونمم مثل تو باشم!

محدثه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

منم همیشه به خدا میگم خدایا چرا من!
آخه خیلی نامردیه که اینهمه اتفاق بد فقط واسه من بیفته!!!
واسم خیلی غیر قابل فهمه!
چرا خدا اینطوری منو آزمایش میکنه!
نمیتونمم مثل تو باشم

چرا آخه؟!
واسه منم کم اتفاق بد نیفتاده
اما به نظر من حکمتی داره

tsh جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://zistebahar.blogsky.com

salam
weblog ghashngi dari khili galeb bod
esm webloget ham khili khili khili ghashangeh
tonesti to ham 1sari be ma bezan

ممنون که به وبلاگم سر زدی
حتما سر میزنم

امیرحسین دولتی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ http://siah-mashgh.mihanblog.com

خیلی زیبا و پر مغز بود. خیلی آرامش دهنده و کاملا منطقی. امیدوارم همیشه موفق باشید.

بسیار ممنونم

Roya.k شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

منم بعضی اوقات میشینمو اینجوری به خودمو خدا میگم.....
اما واقعا حرفت منطقی هست
ممنونم عزیزم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد